حمیدرضا بیانی

تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام

حمیدرضا بیانی

تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام

حمیدرضا بیانی

هر یک از ما از غیب الغیوب حرکت کردیم
از اصلاب عبور کردیم
بدون اختیار و خواست خودمان در اینجا به هم بر خوردیم
از اینجا هم به غیب الغیوب می رویم
ممکن است بعد از این هم یکدیگر را نبینیم

گمان کردند آزمایشى در کار نیست

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۳:۳۵ ب.ظ

«وَ حَسِبُوا أَلاَّ تَکُونَ فِتْنَةٌ فَعَمُوا وَ صَمُّوا ثُمَّ تابَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ ثُمَّ عَمُوا وَ صَمُّوا کَثیرٌ مِنْهُمْ وَ اللَّهُ بَصیرٌ بِما یَعْمَلُونَ» (المائده - 71)

ترجمه: و گمان کردند آزمایشى در کار نیست، در نتیجه کور و کر شدند. آن گاه خداوند از آنان گذشت بار دیگر کثیرى از آنها کر و کور شدند. و خداوند بیناى به اعمال ایشان است.

«فتنه و آزمایش» و نیز «وسوسه و دشمنی» همیشه برای همگان و از جمله آقای احمدی نژاد و سایر مسئولین وجود دارد. اگر در ایمان خود دقت و مراقبت نماید، بصیر باشند، فریب سخنان به ظاهر آراسته و فریبنده‌ی دشمنان آشکار و پنهان خود را نخورند، غرور نکنند، تابع و مطیع «ولایت» باشند، به مملکت وجودشان و مسئولیت‌شان و مجموعه‌ی تحت مدیریتشان آسیبی نخواهد رسید، اما اگر غرور کنند، چند کار خوب فریب‌شان دهد، احساس کنند که دیگر نیازی به اطاعت از ولایت ندارند، تشخیص خودشان بهتر است و ...، آن وقت هر چرخش و انحرافی ممکن است. مگر آنان که روزی مقابل پیامبر اکرم (ص)، امیرالمؤمنین، فاطمه‌ی زهراء و ائمه‌ی معصومین (ع) ایستادند و یا در عصر خودمان مقابل حضرت امام خمینی (ره) یا مقام معظم رهبری ایستادند، از اول منحرف بودند؟!

هر شخصی  اگر به زندگی خود دقت کند، متوجه می‌شود که چندین بار غرور کرد و کر و کور شد و فتنه و دشمن و وسوسه را تشخیص نداد و دچار مشکل شد. خدا آن مشکل را برطرف کرد. اما اگر ادامه دهد، گمراهی حتمی است.

البته امیدواریم و دعا می‌کنیم که هیچ‌گاه چنین اتفاقی نیافتد، اما دلیل نمی‌شود که کسی از انحراف مصون بماند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۳۱
حمیدرضا بیانی

نظرات (۱۷)

۰۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۴۷ دوستدارحاج آقامنصورارضی
سلام علیکم طبتم

من شر الوسواس الخناس
سلام
صد در صد موافقم.
با سلام
از کجا معلوم افرادی مثل علم الهدی و مداحان دچار غرور نباشند و هرچه را که خود فکر میکنند درست است را حتمی میدانند
من طرفدار مشائی نیستم ولی از اظهار نظر علم الهدی که مشائی را بین الغی معرفی کردند تنم لرزید
ایشان که خود پشت سر مشائی هر چه را که دلش میخواهد نسبت میدهد و به فرمایش ولایت که ظلم نکنید بی توجه است با این فتوا دیگران را نیز تشویق به این کار میکند که مشائی بین الغی است و هر چه درباره او بگوئی حساب کتاب ندارد .
یکی نیست به ایشان بگه تا حالا که هرکی هرچه خواسته به ایشان بسته (و آخرینش هم یهودی صفت بودن ایشان بود که متاسفانه از دهان یک مداح بیرون آمد) نگران گناه کردن بودن تا ایشان فتوا دهد که گناه ندارد بلکه ثواب هم دارد .
آخر برادر مومن اگر ایشان واقعا اینطور که شما میگوئید بین اغی است دیگر چرا اینهمه شانتاژ؟
خوب لابد همه مردم ایران ایشان را به بین الغی بودن میشناسند و هیچ اعتنائی به ایشان ندارند . پس از چی نگرانید؟
خدایا این امت خامنه ای را از شر بعضی از دوستان حفظ کن
سلام
با شما موافقم، در این چرخش روزگار باید بصیرت داشت. از آینده ما هیچ خبری نمی آید و تعبد و تولا به نظر رهبر انقلاب اسلامی تنها راه گم نکردن راه است.
به روزم/ یاحق
من شک کرده بودم دکتر شاید سستی کند اما وقتی دیدم هجمه های بی امان عده ای که فقط خودشون را معیار میدونند و برای ولی خدا هم تعیین تکلیف میکنند مطمئن شدم باز هم توطئه ای علیه احمدی نژاد است و این بار توسط حزب اللهی نماهایی که هیات ها و رسانه های کشور را دارند این که به خودشون اجازه دهند هرگونه تویهین را به دکتر بکنند قابل قبول نیست و دکتر هرچه باشد ولات مدار ترین فرد در جمهوری اسلامی است و ایمان و ولایت پذیری او از منصور ارضی و شریعتمداری قالیباف و زاکانی و صفار و هاشمی و ابطحی و لاریجانی و رضایی و واعظ طبسی و ...بیشتر است
خدا از سر تقصیرتون بگذره که اینگونه به دکتر حمله میکنید ناجوانمردانه
این خیلی نامردیه!!
اینکه دلیل نمی شه که هرچیزی را که ما دوست نداریم را بزرگ کنیم بدون اینکه اطلاع دقیقی در موردش داشته باشیم و هی باران فحش وناسزا و تهمت باشد که بر سر دکتر احمدی نژاد بریزد!
چه کسی از واقعیت و حقیقت ماجرا به طور دقیق با خبر است؟شما؟من؟یا احمد توکلی؟
من نمی فهمم چرا تازگی ها بعضی ها انصاف فراموششان شده و اینقدر احمدی نژاد را بمباران فحش و ناسزا و بد وبیراه می کنند؟
می دانید به یاد فیلم مختار افتادم بعضی ها مثل رُفاعة بن شدّاد هستند
به خیال اینکه در خط ولایت هستند به آن کس که مورد تایید ولایت است پشت می کنند و در حالی که در یک دست قلم برداشته اند با دست دیگر با مخالفان ولایت بیعت می کنند
در جبهه دشمن قلم تیز می کنند و قلم می زنند تنها به این خاطر که نمی توانند تدبیر و مدیریت کسی جز خود را بپذیرند
من هم مانند جناب حجة الاسلام والمسلمین مصلحی به ایمان، انقلابی بودن، ساده زیستی و پرکاری احمدی نژاد اعتقاد دارم
http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=41355
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۱:۲۲ جانباز از اصفهان
باسلام بر شما آقای بیاتی

متاسفانه در مورد آقای احمدی نژاد هجمه ای همه جانبه و سنگینی شکل گرفته است به گونه ای که این مرد یاری رساننده رهبر عزیزمان را تا تکفیرش فاصله آنچنانی نگذاشته اند
من نمی دانم ،، در این دوره اسلام اینگونه در خطر قرار نگرفته است چه جایگاهی دارد که بیان می شود اگر اینگونه است که باید بحث جهاد اقتصادی که رهبر ما کسی که اگر حرفش زمین بماند ولایت فقیه تضعیف شده است را فراموش کنیم و به امر نجات اسلام بشتابیم که نجات اسلام اهم واجبات است .

ببین مرد خدا فضایی که در حال حاضر حاکم شده است کمی پیچیده گردیده است و گوئیا همه مشغول به اشتباه کاری می باشند اینگونه نیست که بصیرت ها به دریا وصل باشد نباید کسی را مطلق بصیرت دانست . آنچه آشکار است این است که فضای آشفته بازاری درست شده است.
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۲۳ جانباز از اصفهان
. با سلام بر آقای بیانی

با مطلب " متاسفم برای علما و حوزویان " به روز هستم . حتما" مطالعه بفرمایید .
حُرّ امام خمینی

روی سینه اش خالکوبی کرده بود:

فدایت شوم خمینی

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=146&catid=54
آدمی همواره در معرض آزمایش است
فقط می توان گفت:(شعر سعدی)
خداوندا به حق هشت و چارت ز ما بگذر شتر دیدی ندیدی
حال کرم از صحبتهای امروز آقا در جمع مردم فارس
واقعا حال بعضی هایی که می خواستند این وسط از آب گل آلود ماهی بگیرند گرفته شد
کسانی هم که تا امروز در مورد ولایت پذیری احمدی نژاد دچار شک و تردید شده بودند باید به خودشون بیان
منظورم به شما هم هست ها! آقای بیانی
وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَٰئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا
و از چیزى که به آن علم ندارى [بلکه برگرفته از شنیده‏ها ، ساده‏نگرى‏ها ، خیالات و اوهام است] پیروى مکن ؛ زیرا گوش و چشم و دل] که ابزار علم و شناخت واقعى‏اند] موردِ بازخواست اند .
سوره = الاسراء آیه = 36
پاسخ:
یا علی
مثل اینکه شما همه ی حرف های امروز آقا را نشنیدید یا اینکه می خواهید خودتان را به نشنیدن بزنید؟
به چه اصرار می کنید برادر من؟ به اینکه احمدی نژاد ضد ولی فقیه است؟
توبه کنید از تهمت هایی که می زنید!
شما خودتان به این نتیجه رسیدید که احمدی نژاد خون به دل آقا می کند؟
از کجای حرفهای آقا به این نتیجه رسیدید؟
قبل و بعد حرف های آقا را می زنید بعد هم یک تحلیلی از خودتان در می آورید
آقا موضوع وزیر اطلاعات و... را "قضیه‌اى که آنچنان هم از اهمیت بالائى برخوردار نبود"معرفی کردند
سپس فرمودند:
"سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر کردند."
جنجال یعنی چه ؟اینگونه که شما پیش کی روید شما هم مصداقی از جنجالگر می شوید!!!
به جمله آخر توجه کنید! فرمودند اینکه دستگاه های تبلیغاتی می گویند رییس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است حرفهاى سست و بى‌پایه است.
از کجای حرف های آقا اینطور استنباط می کنید که احمدی نژاد مصلحت کشور را تشخیص نمی ده؟

مورد غفلت واقع شدن یک امر یعنی مورد غفلت واقع شدن.اینکه از اسمش هم پیداست.
غفلت به این معنی نیست که از سر ناسازگاری و دشمنی کاری کاری بکنی
غفلت در لغتنامه یعنی فراموش‌کردن, ازیادبردن, بی‌خبری, فراموشکاری, سهوواهمالغفله:غافلانه, بدون‌تامل, بناگاه بروید ببینید.
شما گفتید:احمدی نژاد بعد از چند روز حرف بپذیره که هنوز هم مشخص نیست که پذیرفته
چرا اینطور بی هوا حرف می زنید؟مگر نباید روزی مسئول این حرف هاتان باشید؟
اصلا از کجا این حرف را می زنید؟از سایت ها چیزی خوانده اید یا چون بقیه گفته اند شما هم می گویید؟
وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَٰئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا
این حرف من نیست حرف خداست .
آیا نسبت به آنچه که می گویید علم دارید؟؟

ادامه دارد....
...ادامه:
مقام معظم رهبری در ادامه اینطور گفتند که گویا شما متوجه نشده اید:
"ببینید چطور مثل گرگ در کمین نشسته‌اند که یک بهانه‌اى پیدا کنند، هر جور میتوانند، حمله کنند. میدانند که دولت مشغول تلاش و فعالیت و خدمت است. خب، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد."
من معتقدم خیلی ها از داخل مانند گرگ در کمین اند تا حمله کنند به دولت چون تاب دیدن خدمات دولت را ندارند.
باز در ادامه آقا می فرمایند:
"هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما که راجع به شخص قضاوت نمیکنیم؛ ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد."
به پایان جمله توجه کنید!
یعنی رهبر از کار و خدمات وتلاش دولت رضایت دارند و حامی دولت اند.
رهبر در ادمه فرمودند:
"مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها براى کشور خیلى باارزش است."
آقای بیانی چرا به این پاراگراف توجه نمی کنید؟
آیا باز هم اعتقاد دارید احمدی نژاد خون به دل آقا کرده؟
چرا کاسه ی داغ تر از آش می شوید؟چرا بی جهت به یک مومن مورد تایید ولایت اتهام می زنید؟
ماجرای رُفاعة بن شدّاد در فیلم مختار را بیاد آورید که چطور به مختار که مورد تایید ولایت بود شک کرد و دست بیعت بدست دشمنان ولایت داد!مواظب باشیداز دستان دشمنان ولایت قلمتان را حرکت ندهید!
در ادامه جملات آقا که گفتند:
"مسئولیتها در قانون اساسى مشخص است ......." این جمله آمده است:
" این، مسئله‌ى مهمى نیست نظائرش هم اتفاق مى‌افتد؛ اما مخالفین، دشمنان بیرونى، تریبون‌دارهاى بین‌المللى، بوقهاى تبلیغاتى، از همین مسئله استفاده میکنند براى اینکه فضاى تبلیغاتى را شلوغ کنند."
پس آقای بیانی شما که دوستید چرا شلوغش می کنید؟!
ادامه دارد...
...ادامه:
به جمله آخری که از آقا آوردید و خواستید دقت کنم دقت کردم اما شما بیشتر دقت کنید آقا گفتند" نخواهم گذاشت این حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى منحرف شود."
گفتند: ذره ای.
این مورد وزارت اطلاعت هم ذره ای بود.
باز آقا فرمودند:
"حالا نقص در کار همه‌مان هست؛ بنده هم نقص دارم، رؤساى قوا هم خالى از نقص نیستند، مسئولین هم خالى از نقص نیستند. باید به خداى متعال پناه ببریم، نقصهاى خودمان را بشناسیم، آنها را کم کنیم؛ در کار عظیم این ملت بزرگ و این حرکت عظیمى که این ملت دارند، گره ایجاد نکنیم."
آقای بیانی این ذره انحراف را بگذارید به حساب نقص مسئولین و علی الخصوص احمدی نژاد و در کار عظیم این ملت بزرگ و این حرکت عظیمى که این ملت دارند، گره ایجاد نکنید.
آقا همه چیز را با هم می بینند این نقص ها را و آن خدمات را و انطور گفتند که:
"قواى سه گانه بکلیتها همین جور. قواى سه گانه - هم قوه‌ى مقننه، هم قوه‌ى مجریه، هم قوه‌ى قضائیه - واقعاً وارد میدانند؛ من دارم از نزدیک مشاهده میکنم، مى‌بینم؛ دارند تلاش میکنند، دارند کار میکنند، دارند مجاهدت میکنند، عرقشان در مى‌آید. کارها کارهاى سنگینى است؛ کارهاى کوچکى نیست."
در انتها از قول مقام معظم رهبری به ما برادر گرامی این توصیه را می کنم:
"عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟ نه، دستگاه بحمداللَّه دستگاه مقتدرى است، مسئولین مشغول کارشان هستند"
پس برادر گرامی به این آشفتگی کمک نکنید .
حرف های رهبر فصل الخطاب است.
به حرف های آقا رجوع کنید
من به این تاکید داشتم که دکتر هم نقص دارد شما چرا حرف من را صرفا برای آقا برداشت می کنید؟؟؟؟؟
اینکه احمدی نژاد هم دچار این غفلت(به گفته آقا) شد از نقص او ناشی می شود
لعنت به هرکسی که احمدی نژاد را معصوم و دور از نقص و اشتباه بداند.

از کجا می گوییدکلام رهبر برای دکتر فصل الخطاب نیست؟!
این حرفتان هم تهمت دیگری است بر تهمت های قبلی تان.
آیا شما از تمام کنه و جزئیات ماجرا و آنچه که اتفاق افتاده باخبرید؟
چرا به حرف خدا گوش نمی دهید؟
وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَٰئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا
برادر من چرا از روی عصبانیت حرفی را می زنید که آن دنیا برایتان مشکل ساز شود؟
«وَ حَسِبُوا أَلاَّ تَکُونَ فِتْنَةٌ فَعَمُوا وَ صَمُّوا ثُمَّ تابَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ ثُمَّ عَمُوا وَ صَمُّوا کَثیرٌ مِنْهُمْ وَ اللَّهُ بَصیرٌ بِما یَعْمَلُونَ»
آیا گمان کرده اید که آزمایشی درکار نیست؟
این هم آزمایشی است که شاید تهمت زنندگان و کسانی که از بی علمی چیزی را به کسی نسبت می دهند مشخص شوند
ادامه دارد...
ادامه:
معلوم است که خودتان هنوز حرف های آقا را فصل الخطاب نمی دانید که باز هم بر حرف هایتان اصرار می کنید
لطفا خوب به حرف های آقا دقت کنید به تمامی حرف هایشان.
نه نظر شما مهم است نه تحلیل های جوانفکر و سایت های مشایی.
بر روی نظر و کلامی که به زبان می آورید فکر کنید مبادا به کسی ظلم کنید،
که خود مقام معظم رهبری فرمودند:
"من بارها گفته‌ام: ظلم نکنیم. این هم یکى از آن اساسى‌ترین کارهاست. ظلم چیز بدى و چیز خطرناکى است. ظلم فقط این نیست که آدم توى خیابان به یکى کشیده بزند. گاهى یک کلمه‌ى نابجا علیه یک کسى که مستحقش نیست، یک نوشته‌ى نابجا، یک حرکت نابجا، ظلم محسوب میشود. این طهارت دل را و طهارت عمل را خیلى بایستى ملاحظه کرد ... زیادتر نگوئید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. اینها آن وظائف ماست. اینجور نیست که ما چون مجاهدیم، چون مبارزیم، چون انقلابى هستیم، بنابراین هر کسى که از ما یک ذره- به خیال ما و با تشخیص ما- کمتر است، حق داریم که درباره‌اش هر چى که میتوانیم بگوئیم."
شما که ماشاءالله اینطور بر حرف های آقا تحلیل گذاشتید آن هم تحلیلی که بر مبنای قبل و بعد زدن حرف های آقا بود.
ضمنا فکر می کنم این آدرس کمی از شبهات شما و سوءظن هایتان را کم کند.
http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=41355
موفق باشد
به نظر من حاج محمود کمی دچار غرور شده!انشاالله که ما اشتباه میکنیم.